EMS training

Krachtig Rotterdam maakt gebruik van electro musculaire stimulatie, met als doel om sterkere en intensere spiercontracties op te wekken. Met deze techniek, waarbij je spieren gestimuleerd worden door een laagfrequente electronische impuls, zijn 20 minuten voldoende om je volledige lichaam een volwaardige training te geven. De training is daardoor bijzonder effectief. De sessies zijn 1 op 1 maar je kunt ook als duo of in kleine groepjes van 3 de trainingen volgen. We werken met het meest geavanceerd systeem, AQ8 System: Wireless Multiuser EMS training. 

Wat zijn de voordelen met EMS bij Krachtig:

  • Professionele begeleiding. Al onze trainers zijn opgeleid tot fitnessinstructeur of personal trainer
  • Reserveren van de groepslessen via handzame app
  • In 20 minuten tijd een maximale total body workout
  • In korte tijd (4 tot 6 weken) zichtbare resultaten
  • Zeer geschikt om in korte tijd af te vallen en strakkere vormen te krijgen
  • Toepasbare methode voor revalidatie vanwege lage gewricht en peesbelasting
  • Grensverleggend trainen zonder kans te maken op een blessure
  • 90% van de spieren aanspreken vs 40% met traditioneel trainen
  • Het trainen van de dieper gelegen spieren leidt tot een toename in maximale en explosieve kracht
  • Voor alle levels geschikt. Van beginner tot topsporter

Personal training

Wij zijn een kleinschalige, sfeervolle sportschool waarbij persoonlijke begeleiding hoog in het vaandel staat. Speciaal voor jou maken onze trainers een programma op maat. Dit doen we aan de hand van de kernelementen gedrag, voeding, training en herstel. Onze personal trainers zijn opgeleid, om diverse doelgroepen op fysiek maar ook mentaal vlak te begeleiden. Dit doen we door een maatwerk programma maar ook door het opstellen van een voedingsschema. Gedurende het traject wordt er gewerkt aan een blijvende gedragsverandering, om uiteindelijk jou als klant in staat te stellen blijvend je doelen te verwezenlijken.

HIIT

Tijdens HIIT doen we elke keer wat anders. 
Een wekelijkse training ook wel bekend als High Intensity Interval-training. Kracht en conditie worden bij deze les gecombineerd. Een training met een hoge intensiteit en minimale rust.
Zowel de gevorderde als de beginnende sporter kunnen aan deze les deelnemen. 

Circuittraining

Bij circiuittraining wordt een fullbodyschema doorlopen, waarbij je meerdere oefeningen voor het hele lichaam achter elkaar uitvoert. Ook werk je aan je conditie, omdat je aan het einde van elke oefening (bijna) geen rust inlast. De rust die je tussen de oefeningen krijgt, is alleen van het lopen naar de volgende oefening en dit gebeurt in een flink tempo.

Circuittraining heeft dus als doel om kracht en uithoudingsvermogen te vergroten. Dit is ideaal voor mensen die willen afvallen, maar ook voor hen die in spiermassa aan willen komen en zich fit willen voelen.

Bootcamp

Met onze  Bootcamp verbeter je je uithoudingsvermogen, coördinatie, souplesse, vetverbranding en kracht. Bootcamp groepstraining is begin deze eeuw ontstaan in de Verenigde Staten, geïnspireerd door de intensieve trainingen in het leger. Het is een combinatie van loop-, interval- en krachttraining.

Bokszaktraining

Jezelf leren verdedigen, ontspanning na een zware werkdag of gewoon keihard aan je conditie werken dit kan bij de bokszak training. 

Start typing and press Enter to search