kracht- en conditietraining

circuit training

Hoge intensiteit, hoge hartslag

circuittraining

Bij circuittraining wordt een fullbody schema doorlopen, waarbij je meerdere oefeningen voor het hele lichaam achter elkaar uitvoert. Ook werk je aan je conditie, omdat je aan het einde van elke oefening (bijna) geen rust inlast. De rust die je tussen de oefeningen krijgt, is alleen van het lopen naar de volgende oefening en dit gebeurt in een flink tempo.

cardio apparaten Krachtig Rotterdam

Circuittraining heeft dus als doel om kracht en uithoudingsvermogen te vergroten. Dit is ideaal voor mensen die willen afvallen, maar ook voor hen die in spiermassa aan willen komen en zich fit willen voelen.

wat kan je verwachten tijdens deze training

Bij deze training ligt de nadruk, op het correct en op tempo uitvoeren van de oefeningen. Omdat er gebruik gemaakt wordt van allerlei gewichten word je gecoacht op techniek. Hierdoor is het een zeer effectieve training zonder dat je kans maakt op een blessure.

Wat bereik je met deze training

Ontdek wat het effect is van de circuittraining. Bereik maximale resultaten door iedere training af te wisselen.

core training
89%
Spieropbouw
89%
Extreme Cardio Training
71%

de trainer

kracht- en conditietrainer

daphne

iedere training is een feest

Van handbal tot crossfit naar personal trainer. Al van kleins af aan heb ik op sportgebied veel ervaring opgedaan. Ik ben zelf op dit moment zeer actief bezig met krachttraining en hardlopen. Ik heb gewerkt bij verschillende sportscholen en heb hier diverse trainingen gegeven. Van individuele trainingen tot grote groepen en workshops op het gebied van oefeningen en materialen. Tijdens de circuittraining komen al mijn skills tot uiting, zodat jij tot het maximum wordt gepusht en iedere week met plezier blijft komen.

Kies je tijd

maandag

19:30 - 20:15

zondag

10:30 - 11:15

belangrijke informatie

Iedereen kan deze training volgen. Afhankelijk van je niveau zal de trainer je coachen op het vlak van basis bewegingen en het uitvoeren van de oefeningen.

Voor deze training heb je sportkleding, schone sportschoenen, een handdoek en een flesje water nodig. Omdat er met gewichten wordt getraind, kan je er voor kiezen om fitness handschoenen te gebruiken.

Er zijn geen kosten verbonden aan een proefles.

Voor deze training geldt een minimum leeftijd van 16 jaar.

De circuittrraining kent geen gevorderde groep. Afhankelijk van je niveau, train je met het gewicht wat je aan kan.

Won’t Happen In One Day

geef niet op zonder te proberen

Bij Krachtig Rotterdam is de begeleiding gericht om jou je doelstellingen te laten behalen. 
We doen dit stap voor stap op een leuke manier. Word onderdeel van de Krachtig community! Waar wacht je nog op? Zet vandaag de eerste stap.

We zijn er om je te helpen

contact ons

© 2019 All Rights Reserved